Potřebujete poradit:  
+420 777 292 384

Jak nakupovat

Výběr a objednání zboží

V našem konfigurátoru si zvolte příslušný typ stínící techniky a dle pokynů proveďte zaměření vybraného typu žaluzií, nebo rolet a zadejte parametry výrobku.

Prosím tomuto věnujte zásadní pozornost a v případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat. Ceny za Vámi vybraný typ, se Vám zobrazí po zadání všech parametrů v našem konfigurátoru.

V případě, že si typy látek a výrobků chcete prohlédnout osobně, neváhejte navštívit naší vzorkovou prodejnu SAMEZALUZIE.CZ, Poděbradská 777/9b, Praha 9.

Mějte prosím na paměti, že vzorky látek, se mohou na různých monitorech zobrazovat různě, jsou pořízeny co možná nejvěrněji, ale nelze garantovat naprostou shodu s reálnou tkaninou či lamelou.

Vybraný typ žaluzie, nebo rolety vložte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi.

Montáž, způsob dopravy a platba

V tomto kroku prosím zadejte způsob dodání vybraného typu stínící techniky.

1.Zásilka DPD:

DPDVšechny zásilky dodáváme prostřednictvím služby DPD Private:

  • doručení do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnittermín nebo adresu následujícího doručení
  • dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou
  • více na www.dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz

2. Osobní odběr

Objednané zboží je možné si vyzvednout na naší provozovně SAMEZALUZIE.CZ. Zde může být uskladněno do doby, než si jej vyzvednete.

3. Dodání s montáží (tuto službu nabízíme pouze v Praze a okolí)

V případě, že si objednané zboží budete přát namontovat, bude Vám doručeno naším montérem, který provede montáž vybraného typu stínící techniky. O termínu montáže Vás budeme, ve chvíli kdy bude zboží vyrobeno, informovat telefonicky, případně mailem. Vy si určíte den a hodinu montáže.

Ceny za jednotlivé druhy přepravy

  • Osobní odběr (Poděbradská 777/9b, Praha 9) ZDARMA
  • Doprava DPD 150 Kč vč. DPH
  • Dodání s montáží 350 Kč vč. DPH

Výběr způsobu platby

  • hotově při převzetí zboží (kurýr DPD, vzorková prodejna, montér)
  • platební kartou VISA a EUROCARD (kurýr DPD)
  • převodem na účet (Proforma) – na základě závazné objednávky, která Vám bude zaslána automaticky na e-mail. Jakmile bude platba připsána na náš účet, vybraný typ stínící techniky bude zadán do výroby. O termínu exepedice Vás budeme informovat. Tento způsob lze použít pro všechny typy dodání.
  • eKonto - způsob pouze pro klienty Raiffeisenbank

Variabilní symbol pro platbu obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky do našeho systému.

Bankovní spojení: Raiffeisenbank 8464751001/5500
IBAN: CZ86 5500 0000 0084 6475 1001
SWIFT kód: RZBCCZPP

Fakturační a dodací údaje

Vyplňte pečlivě Vaše fakturační a kontaktní údaje, případně adresu dodání a montáže. Pole pro poznámku využijte pro Váš specifický požadavek. Následně potvrďte naše obchodní podmínky, vyplňte kontrolní kod a odešlete objednávku. Na Váš mail bude obratem zasláno potvrzení objednávky.

V případě nejasností v objednávce, Vás bude kontaktovat pracovník pro případné doplnění dalších informací.

Jak postupovat když…

... je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti, ta odveze zboží zpět k nám a my vám vrátíme peníze na váš účet.

Doporučujeme nahlásit poškození zboží přepravní společnosti nejpozději 3. den, následující po dni převzetí zásilky od přepravce. Na pozdější nahlášení poškození nebude brán zřetel a výměna či vrácení zboží po uplynutí této doby již nebude možná.

... zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě nás prosím kontaktujte, individuálně vám pomůžeme.

Záruka

Na výrobky z obchodu ZALUZIE-ONLINE.CZ se vztahuje záruční doba stanovená platným občanským zákoníkem 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží. Všechny prodávané typy stínící techniky servisuje provozovatel e-shopu firma ZALUZIE-ONLINE.CZ s.r.o.

Spolu se zbožím vám bude doručen i návod na ovládání, údržbu a montáž, jako záruční list Vám bude sloužit faktura.

Reklamace

E-shop ZALUZIE-ONLINE.CZ (prodejce) odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí spotřebitelem, nebo které se objeví při používání výrobků v průběhu záruční doby.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným používáním výrobku, v rozporu s návodem na ovládání, mechanickým poškozením nebo poškozením vzniklým neodbornou montáží a nedodržením montážních postupů uvedených v návodu na vyměření a montáž. Dále pak na vady vzniklé přírodním živlem a poškozením třetí osobou.

Reklamaci je možné uplatnit písemně i osobně na naší vzorkové prodejně. Reklamace musí obsahovat popis závady a číslo faktury, nebo jiný doklad o zakoupení příslušného stínícího systému.  

Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, nejpozději však do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění písemné reklamace, v případě, že bude možné reklamaci vyřešit jiným způsobem, bude toto navrženo kupujícímu, stejně jako případná sleva.

Kontakt

ZALUZIE-ONLINE.CZ s.r.o.

IČ: 03658228    DIČ: CZ03658228

Poděbradská 777/9b190 00 Praha 9
Tel/Fax.: 281 922 944
Email: info@samezaluzie.cz